10.11.09

2010-11-09, 17:08:51 / Kategori: Allmänt

Hej!!
Idag har jag haft en värdelös dag på jobbet, har vart på uselt humör typ.. Va så äckligt trött så det kändes som om ögonen skulle åka ihop när jag gick. Så sorry till er alla som jag knappt ens hälsade på. Man måste få ha sånna här dar me ibland..

Vilket väder det är då, trodde jag skulle piskas sönder när jag gick hem från bussen. Blåste och snöade som bara den. Trafikkaos vad det me. Polisen stog i en korsning och vinkade hur bilarna fick åka, bussresan hem tog tio min längre än vanligt. Kanske inte låter så mycket men eftersom den brukar ta ca 20-25 min så är tio rätt mycket!


Nu håller jag på och bakar bullar. Hoppas dom blir bra då kan jag ta med dom som överaskning ikväll när vi ska ha mysfika hemma hos Carolina.



Dags att rensa bordet så jag kan baka ut ordentligt, har redan blandat ihop geggamojjan som man ska ha i, kanske kommer en update sen hur dom blev :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?