Crazy shit

2010-11-09, 22:30:18 / Kategori: Allmänt

Jag är rätt bra ändå jag, bullarna blev ju jättegoda! Inte för att jag smakade på varenda en men en av varje sort iaf. Gjorde stora kanelbullar och vanliga vanilj.. Fixade iordning mig för träffen och tog med mig några till fikat sen me, Carolina hade även gjort en kladdig kladdkaka,mycket god!


Vi slirade även lite med Elles bil när vi va ute och körde i snön, barnsligt men kul!! :)
Måste va en väldigt säker bil hon har, kondomen va me! ;) 


Borde gå och sova nu, jobb 8-19 väntar imorrn. Får se om man kommer i tid, ska tydligen bli halt så busssen lär ju snigla.. Frågan är bara om jag kommer kunna somna, är en stor traktor utanför på parkeringen och plogar och skrapar och allt vad det har för sig. Ingen godnattvisa direkt....

Vi kom även in på helt ovesentliga saker idag, hur olika djur parar sig och allt sånt där. Även lite vilket ord man ska använda men för att alla ska förstå så säger vi snopp här. Visste ni föressten att blåvalens är 2,5 meter lång och en halvmeteri diameter, de ni!! inga dåliga grejjer..



Fick även ta ett ängelkort hos Carro, det jag fick sa att jag borde börja skriva ner händelser, föra dagbok. Hade de nått att göra med den här bloggen kanske???


                                                                     GODNATT!!

Jossan

Attans att jag inte var med, bullarna ser ju sjukt goda ut... :) Nu förstår jag varför jag fick ett sms med frågan hur stor blåvalens penis var, haha känns som om det är typiskt er att komma in på det ämnet.... ;)



2010-11-10, 07:22:00



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?