Drömmar

2010-11-16, 09:19:57 / Kategori: Allmänt

Drömmar kan va riktigt konstiga dom. Min inatt, aa den vet jag inte vad det hände med.

Började med att jag och nån annan va hos mina föräldrar ute vid stora vägen, vi stog och högg ner en massa björkar. Ibland fick man va riktigt snabb, då välte dom ut över vägen så man fick springa ut och släpa bort innan bilarna kom. Fick kanske ihop en 20 stycken. Dom tog jag under armen och gick sen (hulken??).
Jag vet inte riktigt vad vi skulle med alla björkar till, kanske skulle hugga ved till pappa?

Sen när vi kom hem så födde jag barn, gick galant kändes inte alls. Den personen som va me vid björkarna sa att det var han som va pappa till barnet. Jag trodde det va en annan. Men han hade tydligen gjort nått test utan att jag visste och vägrade göra om det. Så jag ringde den andra personen och bad han om att vi skulle göra ett nytt test i smyg.
Sen helt plötsligt fick jag för mig att jag skulle skicka ett mms till en tredje person omatt han hade blivit pappa. Men kom på att det inte var så smart när jag inte visste.
Det var en smart unge jag fick. Kunde snacka redan första dan. Han frågade mig om jag tänkte banta nu när han va ute, schysst unge lixom!! Han frågade även om jag hade bantat innan så det skulle bli lättare nu.
Sen bajsade han två gånger men jag orkade inte byta på han, väntade på att min syrra skulle komma hem så då gjorde hon det.

Vad kom då allt ifrån? Att jag gjorde nått till pappa i drömmen kanske är för att vi firade fars dag här igår.
Att jag inte visste vem som va pappa kanske är för att jag kollade på våra bästa år igår. Där är det precis den situationen, en som vet att han inte är pappan har mutat doktorn så dom säger att det är han som är det.
Varför ungen snacka vet jag inte. Bajsade två gånger kanske var för att Milo gjorde samma sak igår och min brorsa lät min syrra byta på han.

Konstigt är det iaf...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?