Erika berättar sanningen!

2010-11-20, 10:05:38 / Kategori: Allmänt
Efter ett antal facerape nu mot mig (Erika eller hästen kallas för lite olika) så ska jag berätta sanningen om min kära vän Caroline.

*Hon snor ALLTID täcket när man delar säng med henne..
*Man får aldrig lyssna på bra musik i bilen när man kör, hon ska ALLTID lyssna på sin musik.
*Hon snor ALLTID ens ragg när hon ser att man börjar å bli intresserad, Nu snackar vi till å börja med om GÖSTA!
*Hon drar ALLTID i gång hårfönen fem minuter innan jag ska gå upp, bara för å jävlas!
*Hon skickar ALLTID sms ifrån fulla folks mobiler å säger dagen efter - Men kommer du inte ihåg att du skickade det??
*Hon gör ALLTID konstiga ljud i sängen innan man ska sova! *Rädd*
*
Hon tar ALLTID mitt hörn i soffan.
*Hon låter ALLTID mig vara den som gör alla tråkgöror på jobbet en kväll som denna och loovar att det blir inge annorlunda ikväll!!

Nu hinner jag inte skriva mer men - LOVAR listan kan göras LÅÅÅÅNG

Puss å kram/Erika



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?