För dig ska jag göra det tusen gånger om

2010-11-13, 11:07:04 / Kategori: Allmänt


Nu är jag lite gladare. Kollade på två avsnitt av the Nanny sen somnade jag om till tio kanske. Det va skönt. Mindre skönt är att när jag vaknade den här gången var det inga värktabletter kvar i mig.. Tur att jag är själv hemma kunde jag ligga och skrika och svära lite. Inte för att jag skulle göra nått sånt men, eller?

Väntar på att min Erika ska komma hit. Hon ringde precis och sa att hon höll på att ta sig upp ur sängen, skulle även äta frukost. Sen ska hon in på ica och hämta plasthandskar till vårat projekt idag. På tal om Erika och telefon, hon fick lite ragg inatt ;)


Nu ska jag ta mig upp och fixa iordning mig. Vi ska ner en sväng på stan sen när hon kommer :)


min frukost ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?