Fredag idag

2010-11-12, 08:00:00 / Kategori: Allmänt


Godmorgon!!
Kanske ska gå och lägga mig sådär tidigt varje dag.Vaknade halv sju av mig själv och va inte så jättetrött. Kunde gå upp utan problem. Ryggen känns lite bättre idag me, kanske är alla tabletter som har gjort det, who knows?

Att jag gick upp så tidigt resulterade i att jag vart klar rätt så mycket för tidigt. Så han med att måla naglarna, nu ligger jag i sängen och väntar på att det ska torka. Kommer väl som vanligt förstöra det när jag klär på mig, tror att det har torkat klart men det har det aldrig gjort :p
Har en frukostdate inbokad klockan nio idag, inte lätt att vara poppis!! ;D

Föressten så sitter jag i kassan idag mellan halv tio och sex. Kom och köp!!!



ciao!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?