Godmorgon!!

2010-11-18, 09:30:52 / Kategori: Allmänt


Idag är jag jätteseg, har inte ens gått upp än. Eller jo för att hämta datorn, men sen såg jag att det är snö ute igen så sprang nästan tillbaka till sängen.
Har lite ångest över att jag ska jóbba idag, varför går alltid dom lediga dagarna så snabbt för?
Men börjar iaf klockan två så det är skönt, mindre skönt att jobba till klockan nio ikväll.

Borde faktiskt ta mig upp nu och in i duschen, så jag kan ligga under täcket sen och kolla på våra bästa år och inte känna någon stress att jag inte är klar :)
Haha kul egentligen att jag planerar min morgon efter ett dåligt program, men man blir helt beroende av att veta vad som händer. Även fast man kan missa någon vecka och egentligen har man inte missat något för allt går så segt. Men ändå så är det jag som sitter klistrad 10.20 varje vardag jag inte jobbar.


Tror föressten att min säng är en liten bov i det här med ryggontet med, varje morgon när jag vaknar har jag ont. Kanske läge att köpa en ny snart?
Sover dessutom som en kratta på nätterna för tillfället. Kan ta flera timmar innan jag somnar, sen vaknar jag vid fyra/fem och måste jämt gå upp på toa för att ens ha en chans att somna om.
Kanske är för att det börjar bli fullmåne ute, inte för att jag tror på sånna saker men jämt när det är det så sover jag sämre.
Kreta va ett bra exempel på det, i början av veckan sov både jag och Emelie jättebra. Sen blev det fullmåne, då sov båda helt plötsligt jättedåligt...



Erika

En ny säng?? Kan ju betyda en ny IKEA tur, för å provligga alla sängar ;)



2010-11-18, 10:14:47 URL: http://erikkabejb.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?