Guess what, I'm not a robot!

2010-11-04, 11:23:22 / Kategori: Allmänt

Japp, det skulle mitt jobb behöva veta. Hoppades på att jag inte jobbade måndagen, så frågade våran schemaperson. Hon visste inte riktigt så hon skulle kolla upp det. Sen hörde jag i högtalarna hur hon ropade att jag skulle komma upp. Kikar in och hon säger direkt "duuu vi hade satt in lite fler tider än så på dig". Jo tjena måndag, tisdag, onsdag, tordag & fredag. Inget jag gillade och det såg hon. Så jag fick välja fritt på en dag att ta bort. Blev såklart måndag, tror inte jag kommer sakna 10-20 i kassan ;) kanske att mitt lönespec kommer sakna men pengar e ju inte allt. Man måste få leva med.

Nu ska jag ta och fixa mitt hår och sätta på mig ett ansikte. Ska ju sälja idag, hell yeah kom inte till förbutiken tack! ;D
OCH Erikkabejben jobbar extra idag me, iofs i frukten men har man bra tajming kan man lyckas med och vinka precis när hon går in i frukten, finns ett läge där om jag inte står bakom pelaren precis då. aa kommer bli tufft de här att tajma in varandra!

wish us luck thank you very much! ;)


Erika

Menar du den där pelaren som är "Färdig"??



2010-11-04, 11:31:02 URL: http://erikkabejb.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?