Har du sett snoppen på han?!

2010-11-19, 23:33:11 / Kategori: Allmänt


Weise alltså.. Haha ni måste ju ha sett i hans röda byxor på IDOL. Jag kunde då inte slita blicken! Men jag är glad att han åkte ut, tycker inte om han som person. Han är för självgod!! That's the way it is..

Vad har det hänt för roliga saker idag då?
Började med lunchdejten, in på kebabben. Snacka lite, tog fanbilder på Tony. Han tyckte inte om att vi tog kort först men sen tyckte han att den blev bra ;)
Tog med oss maten upp och åt med Ida. Där fick vi oss en liten skrattattack. Först klagade hon på att hennes mat va kall, så hon stoppade in maten på tre minuter även om den skulle explodera. När maten var klar skuttade hon glatt mot bordet och tänkte nu tappar jag maten, och JAAA det gjorde hon med. Tallriken i en massa bitar, mat på golvet, stolen & väggen.. Skrattade så vi grinade och Ida stog och sa "jag orkar inte längre". Det slutade med att hon fick dricka te till lunch..

Jag och Erika va in lite på kontoret och "strumpknullade" med chefen me där efter lunchen.. Fredagsmyss så att säga ;) 

Hände väl kanske inte så mycket mera, plockade mejeri med Steph och frågade ut henne om allt om förlossningar haha stackarn. Det kom rätt många frågor under den tiden ;p

Vi spanade även på filmen från igår när jag fick rosen, haha.. Det roligaste måste ändå va att vi snabbspolade så jag jobbade ju som en liten kanin där. Riktigt speedad ;)

Va även över en sväng till Mats & Kimma efter jobbet. Även Fredrik och Mange va där. Gick husesyn, pratade lite och sen gled vi hem igen för IDOL. Och nu sitter vi här i soffan. Dags att sova snart, jobb 10-21.30 imorgon. Speciallördag och allt! ;D







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?