Hästen har vart på grönbete!!

2010-11-02, 14:45:58 / Kategori: Allmänt

Hello! :)
Orkade inte med nå mer bloggnade där på söndagskvällen, blev inte riktigt dom vi hade tänkt oss. Va en olycka vid Salem så där satt vi fast i kön, kom hem halv tio på kvällen och skulle upp halv sex dan efter. Blev bara en dusch och sen sova.


Åkte iaf till jobbet igår, charkade bara fem timmar eftersom min underbart snälla vän Erika jobbade lite åt mig så jag kunde sluta tidigare vi skulle ju till ajkija (IKEA)!! :)
Tog stora icabussen dit, vet inte vad jag ska säga riktigt om hur det gick för oss förutom att vi hade sjukt kul där i bilen!!
Hittade iaf lite grejs där, sånna där småsaker som man behöver lixom.. käkade korv me, gottgott!






Vi va även hem hit och käkade tacos till middag efter IKEAbesöket, riktigt gott! :)
Idag är jag ledig. Huvudet värker på rätt bra det och har ingen ork till nånting. trycker clementiner och tvättar typ.

Men det var ju iaf kul att hästen fick komma ut på grönbete igår, inte alla dar man släpper ut djur hela vägen till Uppsala.



over and out

Erika

Men det var ju iaf kul att hästen fick komma ut på grönbete igår - HAHA!! Du är inte riktigt f(r)isk ;)



2010-11-02, 19:12:52 URL: http://erikkabejb.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?