Helg veckoslut weekend

2010-11-07, 21:51:46 / Kategori: Allmänt
Sicken helg då!!
Jobbade i fredags haj haj, sen hem till mami n papi för lite släktträff. Jag va då äckligt trött, höll humöret uppe lite iaf, lekte me småknoddarna där brukar jag passa in bra :)
Höll mig ändå vaken till elva det var bra jobbat av mig enligt mig själv iaf.. Vart ju inte så jättemycket sova eftersom jag skulle upp 05.20 för att jobba lilla passet 6-18.. Var ju en röd dag me så vi öppnade 10 istället för 8. Vilket dom inte hade satt upp några lappar om så det va mucho folk där utanför. En gubbe stirrade ut Johanna så mycket genom fönstret så hon fick ringa fram mig för hon vart lite rädd. Fick även stå i dörren och vakta medans Jossan körde ut blommorna, helt galet va det!!!
Rejsade iaf hem sen efter jobbet, hade lagt in ett litet flörtöga till pappa så fick ha hans bil hela helgen, mycket nöjd!
Drog en snabbdusch när jag kom hem sen åkte jag och hämtade dom andra som hade börjat dricka. Hem till oss och spela ett roligt spel och drack en massa. Sen vidare till teatern där playboys skulle spela. Va inte så mycket folk när vi kom dit men sen ramlade dom in. Va hur kul som helst, vi befann oss konstant på dansgolvet (okej toaletten några gånger) från elva till två. Man behöver ju inte gymma på ett tag iaf ;)
På slutet vart det för mycket folk, man kände sig som en studsboll på dansgolvet. For fram och tillbaka. Så dom andra drog till Piren och jag hem, min rygg sa ifrån lite väl mycket.
Hem och la mig men omöjligt och somna, plingade lite väl mycket i mobilen från olika håll. Fick sällskap sen så somna väl kanske runt fem på morgonen och vaknade nio. Pigg och glad kexchoklad va det på mig idag på jobbet, herregud vad hjärnan inte följde med som den skulle. Satt i helt andra tankar hela tiden.
Bjöd in mig själv på middag hos mamma och pappa och ska även sova kvar. Blir Täby C imorgon, åker in med pappa och hjälper han leta jacka. Sen kommer Vildhästen och syster in och joinar. Hääärligt!
Jag ska tydligen bli straffad med, höll inte dealen.. Ett år var det, klarade nästan en månad iaf ;)
Måste bara skriva om det här även fast jag kommer bli dödad. Hästen har ju uppdaterat sitt namn till Vildhästen, guess why??! ;) Nej ska va snäll och inte skriva mer om det, eller om Jossans fanstasi...
Nu ska jag sova, det borde du med göra!!                                               Natti

jossan

hum, vildhäst tror jag inte att jag sagt? rabbit va? kn... kanin :D puss på er



2010-11-07, 22:24:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?