I had the time of my life

2010-11-15, 21:45:20 / Kategori: Allmänt

Såladär, nu har även jag firat mig pappa.
Vi bjöd på middag + efträtt. Fläskfilé med soltorkade tomater och fetaost i. Potatisgratäng, beasås och sallad.
Till efträtt blev det gino med vaniljglass. Uppskattad mat :)


Pappa kom hit lite tidigare så vi tog oss en tripp över till Ö&B. Och vilka fynd jag gjorde där då. Trodde jag skulle spricka av lycka när jag såg att dom sålde nudelkoppar. Ni vet sånna där man bara häller i kokande vatten i så kan man äta det direkt ur koppen. Jag levde på sånna i Australien när vi va ute och reste. Så himla smart och snabbt går det med! Fick sån flashback där i affären så va tvungen att köpa två :) Hittade lite godis med, och kanelte.


(Har även fixat mina naglar idag. Tre gånger, jag är expert på att förstöra det för att jag inte kan låta bli att pilla på saker ;))


Råkade även slänga upp min mobil  på bandet i kassan. Så kassörskan frågade om jag verkligen ville betala för den med och skrattade lite. Jag va lika förvirrad som vanligt ;)


Nu sitter jag och lyssnar på black eyed peas - the time (dirty bit) och dricker julmust. Härliga tider! ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?