Jag är verkligen en puckonöt

2010-11-29, 22:16:27 / Kategori: Allmänt



Julfesten var grymt kul! All in var det som gällde och ja det måste jag säga att vi levde upp till.
Söndagen var liggandes om man säger så ;)


Idag mår jag mindre bra, vaknade upp genomförkyld. Brukar inte ha svårt att komma upp ur sängen hur trött jag än är. Men idag var det katastrof. När det var tio minuter kvar innan jag behövde gå till bussen tog jag mig äntligen upp. Satt aa det var inte jättekul att jobba, speciellt inte när alla kommenterade hur blek och trött jag såg ut att va, att ögonen var helt blanka.
Har feber me men det ville jag inte kolla förens jag kom hem, behöver pengarna!
Har även tagit en till extratid den här veckan, har redan 6 av 7 dagar men drog på onsdagstiden lite. 7-20 istället för 12-20. Kommer va döööööd!!
Tiden idag gick ändå rätt snabbt, öppnade charken, plockade varor och gjorde smörgåstårtor. Fullt upp va det!

Har legat i sängen sen jag kom hem, hoppas jag kommer kunna sova inatt :)


Montazami var lika härlig idag som vanligt, hon är min idol! ;)  






Erika

Tycker om att du slickar på min klänning ;)



2010-11-29, 22:30:22 URL: http://erikkabejb.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?