Jag har det varmt och tryckt, jag har en lampa vid sängen

2010-11-14, 18:37:17 / Kategori: Allmänt

Det går inte snabbt här på Lommarvägen idag. Har iaf fått på mig kläder nu så glider runt i leggins och myströjja från Ullared (ja dom hade lite bra saker).. Har tömt diskmaskinen, fyllt den med nytt. Vart många glas igår. plockat bort alla flaskor. Sen tog de stopp. Orkar inte gå till Coop heller så skickade ett litet sms till syster min så hon fick handla men jag kom ju iaf med ideén på vad. Våfflor med sylt och grädde blir det till middag. Ska tända lite ljus nu och mysa till det här hemma. Jag känner att jag behöver det idag, man kan ju inte alltid vara på topp!

Fick även svar av min bror så blir familjemiddag här imorgon, riktigt trevligt! :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?