Let's zuuumba!!

2010-11-22, 20:49:14 / Kategori: Allmänt



Hahaha jag kan typ inte sluta skratta. Zumba var ju verkligen något nytt. Såklart hamnade jag, Emlie & Madde längst fram! Men tror det var tur det, för ibland så skulle man snurra och då såg man ju dom andra. Haha och  hade jag sett dom hade jag inte kunnat hålla mig. En hon höll på och fladdra en massa med armarna , och dom andra hade me lite konstiga saker för sig.
Nu var det ju såhär att det här lilla träningspasset hölls i en kyrka (?). Och efter träningpasset skulle dom ha en andakt. Vilket vi ville slippa undan så vi satt i bilen innan och försökte komma på bortförklaringar. Jag tänkte ett tag att jag skulle säga att jag är jude. Eller att Emelie skulle till väddö och det är ju typ snöstorm så hon vill inte åka försent och då måste ju vi me dra. Aa jobbigt va det. Men vi sa bara sen att vi tänkte dra oss, dom hade lite smoothietime där emellan så vi smet, snabba som blixten!
Meeen Madde tänkte sig inte riktigt för en gång när hon gjorde fel så hon sa "Faan!". Får man säga så i en kyrka?!? ;D

Jag skulle behöva handla, men Coop stänger 22.00. nu är det top model och sen Montazamitime med hollywoodfruarna. Kommer behöva missa lite av nått. Men vad!?
Får dra på mig löpardojorna och springa fort som bara den i en paus.. Japp så blir det... ;)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?