LYXFÄLLAN

2010-11-11, 19:15:28 / Kategori: Allmänt

Alltså, jag fattar inte hur man kan sätta sig själv i den situationen som dom i lyxfällan har gjort. Inser man inte när man måste ta ett lån för att betala sina räkningar att nått är fel? Nej då fortsätter man bara på samma sätt hela tiden istället, inte konstigt att skulderna stiger fort som bara den.. Haha kanske bra att man gick ekonomi på gymnasiet så man har koll på sånt här ;)


Förövrigt så har jag haft rätt ont (ondare) i min rygg dom senaste dagarna. Helt hemskt att stå framåtlutad. Idag när jag duschade och skulle böjja mig efter duschcremen så small det till, inte så vidare skönt!
Nu ligger jag i sängen och har tagit alvisar och ipren, blir nog sova strax även fast klockan bara är lite efter sju haha. Men är helt slut, och somnar jag nu får jag sova i 12 timmar. Min kropp behöver det!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?