P O L L Y

2010-11-21, 23:09:05 / Kategori: Allmänt



Idag var det en riktigt söt liten kille inne och handlade. Han kanske va runt åtta nånting. Så frågade han mig vart vi hade polly, men han stog rätt långt bort så jag hörde inte vad han sa, så frågade. Då säger ungen, "jag sa, vart har ni P O L L Y?" så bokstaverade han vad han skulle ha haha..
Annars var det riktigt segt att jobba. Ska bli skönt med två lediga dar nu.

Men alltså shit oh my god, CHUCK BASS jag bara dregglar! Dagens avsnitt av Gossip girl, höll ju på att dö av slutet nästan. Så himla rätt, men om det bara hade vart jag istället så hade det ju vart perfekt ;)


Nu ska jag spana lite på IKEAs sida, vill hitta en säng jag känner att jag vill köpa. Ska investera i det snart så jag inte får lika ont i ryggen! :)

godnatt!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?