Pigg & glad kexchoklad!

2010-11-20, 22:14:41 / Kategori: Allmänt



Fyfan.vad.trött.jag.är.punkt
Och blöta fötter har jag me för mina skor läcker in och det är slask ute och regnar! usch vad jag tycker synd om mig själv!! Ska nog ta mig en dusch, bädda rent i sängen och sova som en gud sen. Japp mina planer det men det där sovandet kommer nog inte gå lika bra. Förstår inte varför jag har så svårt för det just nu..

Va hungrig som bara den med när jag åkte hem, men aa det fanns kräm hemma. Shit vad mätt jag blev, inte! Tro inte att jag är på dåligt humör eller nått, har bara jobbar 11 timmar idag så det är luuuugnt!

Gossarna var duktiga idag och kom tvåa i Contigacupen, dock förlust med 5-2 i finalen. Ni får godkänt ändå! ;)

Blir inte mer än såhär idag, jag är slut som artist!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?