Pringles

2010-11-17, 13:55:15 / Kategori: Allmänt

Jag tänkte precis på en sak. Åt lite chips till efträtt. Tjejer har ju över lag oftast mindre händer än killar. Jag har inte så jättestora händer, men jag tycker ändå det är rätt tajt att få ner handen i ett pringlesrör. Hur äter folk med stora händer dom chipsen??
Visst man kan ju hälla ut dom, men det är ju inte rätt. Man ska äta dom direkt ur burken, och helst göra en kallemun sådär när man vänder två stycken mot varandra. Jag är iaf glad att jag inte har så stora händer att jag inte får plats där inne..
En annan sak jag har tänkt på är, varför tog dom bort den godaste smaken för?! Den som fanns för några år sen med bara ost. Va så smarrigt man kunde sitta och slicka bort ostpulvret först, sen åt man upp själva chipset. Kommer ihåg när vi va i Oman, då hade dom fortfarande kvar den smaken där, gissa vem som bunkrade upp med chips den veckan! ;D
Det var allt för mig på ett tag, har andra planer nu :)

Ska även skicka iväg ett sms nu och göra en herre besviken, mohaha!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?