Vilken morgon!

2010-11-25, 12:42:33 / Kategori: Allmänt



Känner mig lite småstressad även fast jag inte borde.
Mamma och pappa åker till Thailand idag så skulle köra dom, men pga vädret tog dom bussen istället så fick bara köra dit.
Mamma vart sjuk i helgen och va till doktorn och fick medecin. Men imorsse var allt tillbaka så jag har även suttit en timme hos doktorn åt henne eftersom hon redan var på väg till Arlanda. Dom var rätt hjälpsamma måste jag säga även om allting gick riktigt segt! Behövde inte betala för det heller, catching!
Sitter hemma hos Erika och väntar just nu, ska va på jobbet om 20 min, då ska vi åka till bolaget och sen lunchdejta innan jag börjar jobba klockan två.

Men alltså shit va halt och läskigt det är ute! Jag låg och puttrade i 30 genom Rimbo haha. Och ändå slirade det!!

Jobbar ända till 21.30 idag.. Känns inte så kul just nu :p





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?