Tjenis penis!

2010-10-28, 15:27:37 / Kategori: Allmänt


Ahh men shit va trött jag är, känner mig knappt som en människa längre!
Kom hem vid nio igår, kollade grey's hoppade in i duschen å sen va de bara till å sova för att gå upp halv sex imorsse igen. Man hinner ju knappt märka att man är hemma.
Idag har jag jobbat till klockan två, skönt att det inte var längre! har heldag i hajen imorrn, TIO timmar.. vet inte hur jag ska palla me.
Sen vet jag inte om det kommer va mission inte somna förens vi ska åka eller gå å lägga mig direkt när jag kommer hem vid åtta. beror på vilken bil vi ska ha. jag har ju turen (iaf den här gången) att jag inte får köra min brorsas bil för att jag är lite för liten till ålder.. så då kan jag ju faktiskt va ûbertrött när vi ska åka å sova i bilen istället.

Packa måste jag göra idag med, måste ju va fin för Morgan & Ola-Conny ;)


Ska ta mig en powernap nu, får väl iaf vara glad att jag inte har fått höstpung, verkar jobbigt de där med hösten!



ciao!


Erika

Jaa den där höstpungen verkar vara besvärlig!!



Glöm inte å kika efter mina I Love Morgon trosor ;)



2010-10-28, 19:56:08 URL: http://erikkabejb.blogg.se/

Erika

Eller så kan du kika efter I Love MorgAn trosor, haha!!



2010-10-28, 19:56:43 URL: http://erikkabejb.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?