$$$$$$

2010-12-09, 19:59:11 / Kategori: Allmänt



Oh my gud vad jag har gjort av med pengar dom två senaste dagarna :s

Igår va jag på IKEA. Gjorde av med nästan 10 000 på en pisskvart, svider.. Men så fint det kommer bli på onsdag när allting kommer ;)

Jag var chafför igår, dit gick fint men hem va inte roligt. Torkarbladen tar inte mitt på så såg inte ett skit typ. Eller jo på mittlinjen såg jag två streck framåt, pappa tror du behöver köpa nya (A)
Åt köttbullar gjorde jag me, jag är ju "GE MIG MAT I EGEN HÖG PERSON" en köttbulletallrik, pommes å bea från Senkas tallrik + en efträtt, gött! ;)
Dom hade julbord me men man åker inte till IKEA för att äta de, eller jo visst i stort sett alla andra som va där men inte jag ;)

Idag då har jag och Hästen vart i Täby C. Brände mer pengar jovisst! Köpte ett superfint underställ, chockrosa ;)
Skulle även byta till en Iphone 4 men dom visste inte när den skulle kunna komma, inte det här året iaf så väntar lite med att beställa den. Sparde jag dom pengarna me för tillfället...


Alltså jag kommer ju inte behöva gå på socialbidrag för dom här två dagarna. Var ju tänkt att jag skulle till Thai så har sparat undan pengar. Men den resan kommer tyvärr inte bli av och varför ha pengarna ligga på hög lixom :p


Nu ska jag hjälpa Hästen med pizzan vi ska äta till middag, later!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?