H&M (nakenchock, nästan iaf....)

2011-01-05, 19:17:24 / Kategori: Allmänt



Drar en bildbomb här på vad jag fick hem. Är nog första gången jag var nöjd med allt, brukar ju sitta rätt annorlunda på en själv än vad det gjorde på dom pinsmala modellerna i katalogen. Iofs var det mest "lediga" kläder det här, dom ska inte sitta slimmat utan bara skönt. Hemmakläder helt enkelt. Tror jag är kär i minanya jeans, skulle kanske ha tagit en storlek mindre men dom sitter bra ändå så tummen upp! ;)


Leopardklänning, köpte även en i annan färg/mönster

Svart klänning med blommor upptill


Ljusgrå stickad tröja


En till grå stickad tröja


Boyfriendjeans
 

Vitt bagylinne


Vit virkad tröja


Kamelfärgad virkad tröja


Vit skjorta


Bikini (ska träna & bli brun till sommaren)


Sen har vi målet på hur jag ska se ut till sommaren om jag får tummen ur arslet nångång och börjar träna ;)









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?