here i go again..

2011-01-05, 18:09:15 / Kategori: Allmänt



Jahapp, det gick ju bra det där.. Nej men mår riktigt kasst å har gjort det dom senaste dagarna. Har hamnat i en ond cirkel, har haft svårt att somna på kvällarna. Kan ta upp till två timmar å sen vaknar jag runt tre fyra å kan inte somna om. Vilket gör att jag är riktigt trött hela tiden, nån dag kan man ju va det sen börjar det påverka andra saker. Nu har det gått till att jag är så trött så jag mår riktigt illa hela tiden, och när man gör det är det ju inte jättelätt att äta. När jag inte äter får jag väldigt ont i huvudet, så ont så man bara vill lägga sig ner å sova. Men juste det var sova jag tydligen inte kunde göra!!
Gick ner två kilo första dagarna, nu har jag iaf gått upp ett igen. SKA äta middag snart me, är nog första gången jag riktigt känner hunger nu. Pommes, bea å entrecote blir det, varför leva på bröd & vatten lixom?! ;)


Föressten va på en andra intervju igår. Jag ljög då, dom frågade mig hur jag mådde å jag svarade "det är bra, lite trött bara började jobba tidigt imorsse", sanningen va att jag under hela intervjuen satt och tänkte "jag får inte spy, jag får inte spy!" Behöver inte säga att jag gjorde rätt dåligt ifrån mig va?!

Har även klippt mig och ljusat upp håret hos Emma, duktig frisör det där :) www.salongpage.blogg.se  , bra priser är det me! :) Klippning, ´tokmycket slingor + toning på det för bara 900, catching!! 


Idag kom mitt efterlängtade h&m-paket me, om jag får kraft snart ska jag testa allt och kanske öven lägger ut bilder på det här sen, varning för nakenchock isf, haha!!
Men lika bra att vänja sig om vingarna ska på sen ;)


 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?