Gott Nytt År!!

2011-01-01, 09:56:18 / Kategori: Allmänt



Oooopsie,vilken paus!
Men nu är det nytt år, nya tag;)


Igår firade jag in det nya året i Bergshamra med finaste flickorna. Vi bastade, rullade oss i snön (jag & Elle) sen bastun igen. Fixade oss lite snabbt och sen blev det trerätters. Pratade en massa, gick bordet runt så man fick säga det bästa med 2o1o och säga vad man ska ändra till 2o11.. Ska inte säga min, men den blev rätt klockren :p

Sen va vi ut i snöyran och sköt raketer och drack skumpa. Mycket fint va det! :)
In och körde nått spel där det blev väldigt mycket diskussioner om allt, lovely! :)

Va hemma runt två, åkte och hämtade syster me sä hon inte behövde gå hem i det här vädret. Va ingen lätt match att parkera sen kan jag säga. Helt igensnöat..


Nu ska jag nog sova lite till, ögonen börjar kännas lite tunga..
Tack Elin för att vi fick vara hos dig igår, du gjorde det kanon!! ;)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?