Jag börjar pensla, jag flyter med känsla..

2010-12-11, 14:10:07 / Kategori: Allmänt



Hej hej!
Jag har tappat lusten för det här, otippat för att va mig?? NEJ
Fröken noll tålamod brukar inte klara av saker länge, så det här måste nästan va rekord ändå hur länge jag höll igång bloggen...
Men ska inte sluta helt, men kommer förmodligen va såhär glest ett tag framöver som det har vart ett tag nu. Tills jag känner att jag vill igen.

Igår var det ju IDOLfinalen med, riktigt synd att inte Minnah vann! Jay va INTE bra igår....


Jag har även gjort något riktigt gott idag, brownies med after eight på, mumma! ;)
Och nu ska jag ta tag i mig själv, ska ha en riktig myskväll. Hoppas på det iaf så det inte är gnälliga barn :) Ska va barnvakt åt mina två brorsbarn Max & Milo. Dom är ju dom bästa, men har aldrig vart själv med Milo i flera timmar så kommer bli spännande att se hur det går :)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?