Trött tjej

2010-12-01, 22:39:40 / Kategori: Allmänt

Skulle det inte va så förbaskat kallt ute så skulle jag ha kunna grävt min egen grav för jag är död!
Att jobba 13 timmar är inte okej. Inte när man är mig iaf, vart riktigt less på slutet. Upptäckte en sak som inte var så bra så ropade dit min chef. Han va inte helt nöjd när han såg vad jag hade hittat och la kommentaren "Ja Carro du vet ju vad du har att göra ikväll".. Varför varför varför ska jag fixa det för?! Jag är inte någon ordinarie i charken. Det är inte mitt ansvar, bara det att det alltid är jag som lyckas upptäcka sånna saker. Som Erika sa, dom stirrar sig hemmablinda.
Vi som hade turstrumpor på oss och allt idag från ATG, men dom gav mig ingen tur.
Jag bakade ett pepparkakshjärta till Erika idag. Det blev inge bra. Bakplåtspapret blåste en massa så pepparkakan vek sig och vart bränd. Men jag drog på en massa glasyr, godisnappar och florsocker. Så stiligt det blev;)
Imorgon när jag vaknar ska jag vrida på värmen i golvet i badrummet och bada, lovely! Man ska utnyttja saker som finns till max när man inte är hemma ;)
Sitter och gosar med min katt med, saknar hennes gos ibland. Hon ska nog få sova med mig inatt :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?