Wooopa

2010-12-05, 20:25:14 / Kategori: Allmänt

Helllloooo!!
Mina föräldrars dator verkar inte gilla den här sidan, har inte kunnat logga in men nu så funka det helt plötsligt!
Vad finns det att berätta om då, har jobbat alla dar. Jättelånga pass så jag är D.Ö.D ! ! !
Sitter redan och kliar mig i ögonen och då är inte klockan speciellt mycket. Ska jobba 10-20 imorgon me, hua...
Tycker det är väldigt kul att Minnah gick till final eftersom att jag hejar på na! Och nej inte bara för att hon kommer från Hallstavik, jag tycker hon sjunger bra. Gör Jay med men han gillar jag inte.
Igår var jag även en rätt snäll person. Skjussade in några herrar till Norrtälje så dom kunde supa skallen i bitar. Tror dom lyckades rätt bra. Va hem en sväng till Madde som ska ut och fara. Men va så extremt trött så var inte där sålänge. Och precis när jag kom innanför dörren fick jag vända och köra syster och hennes kompisar till Piren. Lovade även att jag skulle hämta dom, va bara att ringa sa jag, men tji fick dom! Jag har inte ett endaste minne från att dom faktiskt ringde, pratade i sömnen så inte kom jag och hämtade dom inte ;)
Nu ska jag gå och dega lite i soffan, juste har äntligen fått det där telefonsamtalet som jag har väntat jättelänge på ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?