dubbidubbiduuuuuu

2010-11-30, 21:47:18 / Kategori: Allmänt



Tror jag kommer få liggsår efter idag, har legat i sängen precis heeela dan!
Åt min bacon med, stekte den i mjölk (?) är det normalt.. Åt två kokta morötter till me haha, mina smaklökar kan inte va på topp just nu. Men vart sugen på just dom sakerna.
Har både hunnit med att måla naglarna och förstöra det. Men men, har ju ändå handskar på mig hela dan imorrn så ingen kommer se ;)

Nu ska jag packa lite, ska sova hela tre nätter hemma hos mamma och pappa. Katterna kommer ju gå i taket av lycka när dom får ha mig där så mycket. Det skulle iaf jag ha gjort.

Ska även skriva en komihåglapp till mig själv imorrn på vad jag ska plocka med mig. Väska, datorn & bilnyckeln. Va inte så mycket men jag och minnet, nej ingen bra kombination ;)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?