Hard work work

2010-11-20, 09:13:16 / Kategori: Allmänt



Godmorgon, vilken uuuunderbar dag!!! Haha nej men jag är faktiskt på rätt bra humör idag. Vaknade av mig själv en halvtimme innan klockan så gick upp och duschade istället för att ligga kvar i sängen! :)
Eftersom jag va klar rätt så mycket tidigare så tänkte jag att jag skulle starta igång datorn. Och det var mig inte det lättaste. Erika använde den igårkväll så hon hade lagt den på golvet under sängen där hon låg. Dessutom så låg hon och sov med en arm nerhängandes precis där datorn låg. Så jag fick krypa på golvet och sen dra datorn lite tyst runt hennes arm. Kände mig som en inbrottstjuv, kanske borde bli min nästa karriär för hon rörde sig inte ur fläcken, snarkade bara på ;)

Hoppas det blir kul idag, 10-18 förbutiken och 18-21.30 i kassan. Här jobbar vi inga mespass inte!
Erika ska dessutom va på frukten istället för med mig i spelet :( Men vi får väl som vanligt hitta ett tillfälle att vinka bakom den färdiga pelaren.. (Haha bara jag och Erika förmodligen som förstår det roliga med att vi säger den färdiga). 

Får hoppas att det går bra för Rimbos herrlag idag med i Contigacupen. Hängde ju med några av dom igårkväll, dom värmde upp med öl haha. Men jag tror på dom! ;D

Kanske slänger in ett inlägg från mobilen senare under dan om det händer något skoj! brukar det ju iofs göra. Sist jag jobbade den här lördagen fick jag en clementin kastad i huvudet.

Igår fick jag iofs en piggelin kastad på mig, va en unge som va lite arg :p

Vi ses och hörs! :)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?